Fietsen naar de Noordkaap en terug - Reisverslagen van Roland de Vries - WaarBenJij.nu Fietsen naar de Noordkaap en terug - Reisverslagen van Roland de Vries - WaarBenJij.nu

Fietsen naar de Noordkaap en terug

Ik ga op de fiets naar de Noordkaap en terug. De reis gaat vanaf mijn huis in Zuidlaren, naar Kiel waar ik de boot naar Göteborg neem en vandaaruit naar de Noordkaap door Zweden fiets. Als ik dat heb bereikt, dan fiets ik via Noorwegen weer terug. Op de terugreis ga ik langzaam terug, waar ik stop als ik het ergens heel mooi/leuk vind.
De reis duurt ongeveer 4 maanden waarin ik waarschijnlijk rond de 7000 kilometer fiets.

Voor foto's, bekijk mijn facebook!

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

Bijwerking reisverslag

08 November 2011

Terug naar het Europees vasteland

07 September 2011

Van fjord naar fjord tot het einde van Noorwegen

02 Augustus 2011

In de kracht van mijn leven

21 Juli 2011

Kaart
Roland

Actief sinds 19 Maart 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23123

Voorgaande reizen:

22 April 2011 - 28 Augustus 2011

Fietsen naar de Noordkaap en terug

Landen bezocht: