Bijwerking reisverslag - Reisverslag uit Zuidlaren, Nederland van Roland Vries - WaarBenJij.nu Bijwerking reisverslag - Reisverslag uit Zuidlaren, Nederland van Roland Vries - WaarBenJij.nu

Bijwerking reisverslag

Door: rolanddevries

Blijf op de hoogte en volg Roland

05 December 2011 | Nederland, Zuidlaren

Hallo iedereen!

Jullie hebben lang niets van mij gehoord, maar ik ben er achter gekomen dat ik sinds kort meerdere foto's op deze site kon plaatsen. Dus dat heb ik even gedaan. Bij elk reisverslag staan een aantal foto's om de verhalen aan te sterken. En in het fotoalbum natuurlijk allemaal. Er zit alleen wel een limiet aan het aantal foto's (waar ik nu al op zit), dus zal ik een aantal verwijderen, om de foto's bij de laatste reisverslagen te kunnen plaatsen. Maar ik dacht dat is wel even leuk.

Momenteel heb ik het druk met school (toetsweek enzo), dus ik zal echt dit weekend mijn laatste 2 reisverslagen plaatsen. Het gaat opzicht wel goed met mij, alleen mis ik het buitenleven wel heel veel. Ik heb zegmaar niet altijd het gevoel dat ik mij hier helemaal kan uiten... (maar andere dingen gaan ook weer wel goed).

Dus ik zou zeggen geniet van de foto's, het geeft waarschijnlijk een andere kijk op de verslagen.

Groeten, Roland

  • 04 September 2012 - 20:29

    Paul Roerbag:

    Ha Roland ik heb je verhaal in 1x gelezen en wat een prachtig avontuur heb jij achter de rug. Mooi hoe je geniet van de natuur en hoe je irriteert aan rotzooi en drukte. Ik herken dat wel.

    Ik kan me voorstellen dat het lastig is om na zo'n lange periode van vrijheid weer te "moeten".

    Ik hoop dat je je draai weer hebt gevonden en volgens mij was dit niet jouw laatste fiets reis.

    groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roland

Actief sinds 19 Maart 2011
Verslag gelezen: 2452
Totaal aantal bezoekers 23120

Voorgaande reizen:

22 April 2011 - 28 Augustus 2011

Fietsen naar de Noordkaap en terug

Landen bezocht: