Kaart - Reisverslag uit Lom, Noorwegen van Roland Vries - WaarBenJij.nu Kaart - Reisverslag uit Lom, Noorwegen van Roland Vries - WaarBenJij.nu

Kaart

Door: rolanddevries

Blijf op de hoogte en volg Roland

21 Juli 2011 | Noorwegen, Lom

De kaart van mijn route en waar ik nu zit (en de vorige verslagen) doet het weer. Dus het kaartje wat je rechts van mijn verhalen ziet, geeft weer de goede plaats aan. (Volgens mij heeft het iets met de verschillende computers te maken in de bibliotheek, dat het bij de ene wel en de andere niet lukt). Ik heb alles weer veranderd en mijn volledige route bijgewerkt, inclusief het klimmen van de bergen.
Dus als je op profiel klikt in het linkermenu, dan zie je een stukje onderin de pagina het kaartje, wat ik allemaal gefietst (en gelopen) heb.
Greetz, Roland

  • 22 Juli 2011 - 09:03

    Oma:

    eindelijk weer eens een teken van leven ik heb gehoord van mamma dat je aan het werk bent wat knap van je om daar een baan te vinden ga je eerdaags weer fietsen? knap wat je allemaal bereikt hebt ik ben trots op je knuffel oma

  • 22 Juli 2011 - 10:27

    Roland De Vries:

    Hallo oma, alles nog goed. Inmiddels ben ik weer onderweg en ik zit nu in het plaatsje Lom, waar ik probeer mijn klimmen te plannen (voor vandaag of morgen). Ik ben inmiddels al weer een week onderweg. Zie mijn vorige verslag: `Naar het platteland`, voor mijn beleving bij de familie waar ik gewerkt heb.
    Bedankt voor de goede hoop in mij! Alles goed verder thuis?
    Kus, Roland

  • 31 Juli 2011 - 11:16

    Oma:

    ik kijk elke dag naar het zwemmen in shanghai wat een geweldige sport mis je het ook? ikn hoorde dat je begin september weer thuis komt nou dan heb je genoeg ervaring op gedaan op ale fronten knuffel omna

  • 02 Augustus 2011 - 09:48

    Roland:

    Aah heel goed! Ja het is een mooie sport en ik mis wel dat je na het sporten, gelijk fris voelt. Als zwemmer heb je af en toe een duik nodig! Maar ik wist niet dat er nu een competitie in Shanghai is, is dat het WK, ofzo? Ik hoop iig, dat deze reis met mijn fitheid nu ook een stuk helpt bij mijn zwemmen komend jaar, maar ik zit sterk te overwegen om nog een kleine triathlon, aangezien ik alle 3 de takken van de triathlon nu aardig beheers.
    Ik kom 21 of 26 augustus terug, maar ik zit nu al ver in het zuiden van Noorwegen, maar het is nog steeds mooi, dus ik blijf hier, dat is wel zo rustig met auto`s (waar ik inmiddels een beetje een hekel aan heb gekregen) enzo. Voor mij is dit het paradijs: overal natuur, vaak kleine dorpjes, rustige mensen en niet echt gevaarlijke beesten wat de natuur ook toegankelijk maakt.
    Ja, ik denk dat ik wel beter uit de bus kom dan voor mij reis, aangezien ik aardig wat geleerd heb en vooral ook praktische dingen.
    Hoe is het verder daar in Nederland en met de rest van de familie, alles nog goed? Ik ben al bijna thuis, dus de verhalen komen!

    Groeten, Roland

  • 02 Augustus 2011 - 10:14

    Nancy:

    He Roland,

    Echt leuk om al jouw ervaringen te kunnen volgen. Ik begrijp van mama dat de studieplannen nu er ook zijn. Top.
    Goede terugreis en geniet nog even.

    Liefs Nancy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roland

Actief sinds 19 Maart 2011
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 23121

Voorgaande reizen:

22 April 2011 - 28 Augustus 2011

Fietsen naar de Noordkaap en terug

Landen bezocht: